Restitutiebeleid

Betalingsbeleid:

Prijzen worden standaard weergegeven in uw lokale valuta. Prijzen die op onze website te zien zijn, kunnen worden omgezet in verschillende valuta's door deze te selecteren in het navigatiemenu.

Retour- & Omruilbeleid:

Defect/Beschadigd Product

Klanten hebben 30 dagen vanaf de levering om ons te informeren als uw product(en) defect of beschadigd zijn bij ontvangst van de artikelen. Fotografisch bewijs van het productdefect of de schade is vereist. Stuur ons een e-mail @elevatekicks.nl en wij zullen de claim beoordelen en reageren. Als de claim gegrond is, bieden wij ofwel een vervanging of een volledige terugbetaling aan.

Retouren

Retouren zijn mogelijk binnen 30 dagen na levering voor alle product(en). Stuur ons een e-mail op elevatekicks.nl als u uw product(en) wilt retourneren voor een terugbetaling.

De klant is verantwoordelijk voor eventuele retourverzendkosten.

Annulering van bestellingen

Als u uw bestelling wilt annuleren, MOET u ons binnen 1 uur na het plaatsen van de bestelling contacteren.

Houd er rekening mee dat elke annulering die na 1 uur na voltooiing van de aankoop wordt aangevraagd, te laat kan zijn om te annuleren als de verzend-/verwerkingsperiode is gestart.

Wijzigingen aan bestellingen

Als u een bestelling wilt wijzigen, MOET u ons binnen 1 uur na het plaatsen van de bestelling contacteren. Er zal alles aan gedaan worden om uw verzoek na deze tijd te accommoderen, maar het is mogelijk niet mogelijk als verzending/verwerking al is gestart.

Als u verdere vragen/zorgen heeft, kunt u ons gerust een e-mail sturen op support@elevatekicks.nl